مجتمع
وزارة التربية تعلن عن اللوائح النهائية للمترشحين الأحرار لاجتياز بكالوريا 2025
أعلنت وزارة التربية الوطنية والتعليم الأولى والرياضة عن اللوائح النهائية للمترشحين الأحرار المقبولين لاجتياز امتحانات البكالوريا برسم دورة 2025.
وذكرت الوزارة، في بلاغ لها، أن جميع المترشحات والمترشحين توصلوا بنتيجة البت في طلبات ترشحهم وكذا الشكايات الموضوعة بهذا الخصوص، وذلك عبر بوابة الترشيحات https://candidaturebac.men.gov.ma
وقالت الوزارة إنه يمكن للمترشحين المسجلين تتبع مسار ووضعية طلبات ترشيحهم، وذلك بالولوج للبوابة https://candidaturebac.men.gov.ma الإلكترونية الخاصة بترشيحات الأحرار، مشيرة إلى أن اختبارات مادة التربية البدنية سيتم برمجتها لاحقا من طرف الأكاديميات الجهوية للتربية والتكوين بالنسبة للمترشحين الأحرار الذين لم يدلوا بملف طبي لإعفائهم من اجتياز اختبارات هذه المادة.
You should take part in a contest for one of the best blogs on the web. I will recommend this site!
I like this weblog very much so much superb info .
Hey very nice site!! Man .. Excellent .. Superb .. I will bookmark your blog and take the feeds additionally…I’m happy to seek out so many useful information here within the put up, we’d like develop more techniques on this regard, thanks for sharing.
I’ve been surfing on-line greater than 3 hours today, yet I by no means discovered any interesting article like yours. It’s beautiful worth sufficient for me. In my view, if all web owners and bloggers made just right content material as you probably did, the internet might be much more useful than ever before.
Great blog! I am loving it!! Will be back later to read some more. I am taking your feeds also.
I’m really enjoying the design and layout of your site. It’s a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme? Great work!
Magnificent web site. Lots of useful info here. I am sending it to some friends ans also sharing in delicious. And certainly, thanks for your sweat!
Well I truly enjoyed reading it. This subject provided by you is very useful for good planning.